11.05.2021
Підведені підсумки завершального виду практичної підготовки студентів коледжу – переддипломної практики, яка відповідно до освітніх програм та навчальних планів спеціальностей тривала протягом січня - березня 2020 - 2021 н.р.
Відповідно до договорів базами практичної підготовки стали освітні заклади міста та області (Бараниківська гімназія Кремінський р-н, Гірська обласна спеціальна школа, ОНЗ «Золотівська ЗОШ І-ІІІ ст.» Попаснянький р-н, Комишуваський НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст. – ДНЗ» Попаснянський р-н, ЗОШ І-ІІІ ст. № 4.13, 12 м. Лисичанська, Тошківська ЗОШ І-ІІ ст. № 23 Попаснянський р-н., Варварівський ліцей Кремінський р-н, Верхньопокровська ЗОШ І-ІІ ст. Старобільський р-н, Кризька ЗОШ І-ІІІ ст. Марківський р-н, Олексіївська гімназія Білокуракінський р-н, ЗДО «Шпачок», «Іскорка» та ін.), КЗ «Редакція регіональної суспільно-політичної газети «Новий путь». 27 студентів виконували завдання практики безпосередньо на робочому місці.
Відвідування уроків та занять студентів-практикантів керівниками практики та методистами, характеристики безпосередніх керівників від баз практики, аналіз звітної документації показали, що студенти педагогічного профілю мають достатню теоретико-методичну підготовку, творчо та відповідально ставляться до виконання своїх обов’язків. Студенти Циганенко О.. Раповая Я., Кучерова А., Сагімбаєва О., Ткаченко В. (4-БПО), Гайдедей К., Пономаренко Я., Собінова М., Циганкова Ю., Березова Т. (4-АПО), Федотова О., Целухіна А., Попович Ю., Берге М., Капустянов М. (4-АТ) , Тетьоха Т., Мозгун В., Прихненко Н. (4-АД) , Іваннікова О., Шеховцова Д., Козинський Н., Коломієць В., Юрков Д. (4-АФ), при проведенні занять доцільно використовували мультимедійні презентації, матеріали освітніх платформ EdEra, Prometheus тощо. Студенти спеціальності «Початкова освіта» в своїй діяльності доторкнулися до особливостей роботи в першому класі відповідно до Концепції нової школи: ранкові зустрічі, групові роботи, проєктні завдання, робота за технологією LEGO тощо.
Студентки спеціальності «Дошкільна освіта» впроваджували на заняттях з дошкільнятами диференційовані, групові, тестові завдання; технології «Лепбук», Бізіборд, палички Кюізенера, «Казкові лабіринти гри» (за В.Воскобовичем); мнемотехніки та мнемотаблиці; пісочну терапію; ейдетичні прийоми, які сприяють розвитку тактильних, смакових, зорових, слухових відчуттів, довільної уваги, пам'яті, вербального та невербального мислення; здоров'язберігаючі технології («доріжки здоров’я); технологію «тимбілдінг».
Студенти спеціальності «Фізична культура» продемонстрували майстерне володіння організаційною роботою, вдало поєднували групову та фронтальну роботу, щільність їх уроків була висока. За період практики студенти спеціальності пройшли онлайн-курси «Академічна доброчесність», «Протидія та попередження булінгу у закладах освіти», «Участь батьків в організації інклюзивного навчання», «Нова ФК», «Кросфіт», «Біг», «Аеробіка», «Баскетбол» на освітянських платформах EdEra, Prometheus. Практиканти навчились вирішувати різноманітні пізнавальні та проблемні завдання, відповідати на запитання, самостійно робити висновки та узагальнення, висловлювати свої судження.
Студенти спеціальності «Журналістика» проявили високий рівень організаційних, редакторських навичок та вмінь, ініціативність та творчу активність; показали достатні знання у теоретичній та практичній підготовці, систематично виконували редагування, правку, вичитку матеріалів та формування макету сторінок газети «СТУДМІКС», робили відеорепортажі тощо. Кращі результати продемонстрували студенти Мєзєнцева М., Ткаченко А., Овчаренко В.
Тепер побажаємо всім випускникам успішного завершення навчання в коледжі та отримання першого диплому про освіту!
|