20.06.2019
20 червня 2019 року для студентів спеціальності «Технологічна освіта» успішно завершилась Державна кваліфікаційна атестація, яка проходила у форматі комплексного екзамену з предметів спеціального циклу в два етапи: теоретичний і практичний. Теоретичний етап передбачав виконання студентами тестових завдань з педагогіки, методики навчання технологій, нарисної геометрії, техніки і технологій, обробки конструкційних матеріалів та технічної творчості учнів. Також студентам було запропоновано провести методичний аналіз уроку трудового навчання. На практичному етапі студенти захищали власні творчі проекти технічного та декоративно-прикладного спрямування, які готували протягом вивчення предметів додаткової кваліфікації.
Результати тестування показали, що студенти опанували програмний матеріал із зазначених дисциплін і продемонстрували, в цілому, достатній рівень професійної підготовки. Студенти Верхоглядов Р., Такташова В., Артьомов М. розуміють нові підходи до розбудови нової української школи, орієнтуються в питаннях, пов’язаних з підходами до визначення методів, засобів, форм трудового навчання і виховання, ознайомлені з новими педагогічними технологіями, з альтернативними школами та системами виховання; зміст основних положень Державного стандарту освітньої галузі «Технологія» та нової структури трудової підготовки у закладах середньої освіти.
Захист творчих проектів студентів показав високий рівень виконання робіт та аргументовану, послідовну їх презентацію. Розроблені проекти відповідають новітнім технікам в галузі декоративно-прикладного мистецтва та технічної творчості, мають високу якість оформлення виробів та естетичний вигляд. Тематика творчих проектів вражає своєю різноманітністю: до уваги членів державної кваліфікаційної комісії були представлені проекти з модульного оригамі, м’якої іграшки, бісероплетіння, вишивки, стрінгарту. Найбільшу зацікавленість викликав груповий проект студентів Артьомова М., Лебединця В., Верхоглядова Р., Живаги А. та Рапача О. «Реактивний трайк», рушійною силою якого є повітряно-реактивний двигун. Такий незвичайний і складний напрям проектно-технологічної діяльності вперше був використаний в організації технічної творчості студентів в коледжі.
Підсумки Державної кваліфікаційної атестації підтверджують готовність випускників коледжу спеціальності «Технологічна освіта» до організації проектно-технологічної діяльності учнів відповідно до нового стандарту загальної середньої освіти в умовах сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства.
Демченко П.Є.
|