Лисичанський педагогічний коледж
Вівторок, 24 червня 2025
 

Новини

27.04.2016

З метою впровадження та організації інклюзивної освіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів, використання доступних та цікавих форм проведення реабілітаційної роботи, діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі, на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 м.Рубіжне 27 квітня 2016 року був проведений міський науково-методичний семінар. Учасниками семінару стали: начальник управління освіти Рубіжанської міської ради Обаполенко О.В., завідувач методичним кабінетом Замора Л.М., завідувач ПМПК Коган О.В., заступники директорів з навчально-виховної роботи м.Рубіжне, викладач фізичного виховання Лисичанського педагогічного коледжу Крошка С.А.

Обговорили концепцію соціального залучення від ексклюзії до інклюзії, курикулуми (програми) для розвитку дітей, існуючу нормативно-правову базу, яка наповнює освітній компонент. Викладачі школи презентували проект «Рівні серед рівних!», де продемонстували досвід роботи (за одини рік) з психолого-педагогічного супроводу учасників навчально-виховного процесу в класі з інклюзивною формою навчання, реабілітації дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, провели серію майстер-класів.

Особливу вдячність висловили представникам Лисичанського педагогічного коледжу, які надихнули вчителів школи на апробацію проекту «Рівний серед рівних!» після відвідування регіональної науково-практичної конференції «Надання освіти особам з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору» (грудень 2015 року). Широко використовують досвід по застосуванню подушок-пазлів, ортопедичних килимків, кінетичного піску, сухого басейну тощо.

На завершення обговорили стан готовності загальноосвітніх навчальних закладів до запровадження інклюзивної освіти та проведення на цій основі моніторингового дослідження. Розглянули можливості соціального залучення дітей на майбутнє та ліквідацію соціальної ізольованості. Саме соціальне залучення є процесом змін у всіх сферах суспільного буття, що спрямований на утвердження соціальної рівності. Визначили, що ефективною формою залучення є мейнстримінг, який передбачає розширення соціальних контактів між дітьми з обмеженими можливостями здоров'я та їхніми однолітками. Здебільшого – це позаурочна форма спілкування: участь у спільних масових заходах, літніх таборах, клубах за інтересами.

 

 

Корисні посилання
Різне

© ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2012-2019
×