Лисичанський педагогічний коледж
 

Новини

01.02.2022

У лабораторії методики ознайомлення з живою природою активно триває експериментальна робота щодо вирощування екзотичних рослин, а саме: гранат, лимон, фінікові пальми, інжир. Кропітка робота студентів та викладачів природничих дисциплін Мінєнко Г.М., Толмачової І.Г. дозволяє навіть у зимову пору насолоджуватися буянням росту, цвітінням екзотичних рослин та смакувати їх солодкі плоди. Слід підкреслити, що сприятливі умови та належний систематичний догляд є запорукою успішної експериментальної діяльності. Вже сьогодні ми маємо в лабораторії живої природи справжню екзотику – плоди інжиру, що досить складно отримати в кімнатних умовах.

Цікаво, що інжир широко поширений у країнах Середземномор'я, у Закавказзі, у Карпатах, на Чорноморському узбережжі Краснодарського краю, у Середній Азії. Це теплолюбна рослина – оптимальна температура мікроклімату влітку має досягати +20..+25°С, узимку, у період спокою – +8..+10°С. Однак протягом короткого періоду може витримувати зниження до -4°С. Користуючись чіткими вказівками спеціалістів-флористів, науковою та довідковою літературою ми дійшли висновку, що такі фактори як температурний режим, освітлення, полив, вологість повітря в лабораторії, дозволять отримати позитивні результати під час догляду за екзотичною рослиною. Не слід забувати, що інжир (або інша назва – фігове дерево, смоківниця) у зимовий час потрібно поставити в приміщення зі зниженою температурою, або прямо біля вікна та берегти рослину від протягів (саме так розташоване дерево в нашій лабораторії).

Отже, експериментальна робота, яка організована в лабораторії методики ознайомлення з живою природою сприяє, по-перше, накопиченню знань студентів про фауну різних природних зон світу; по-друге, відбувається розвиток у майбутніх фахівців дослідницьких навичок, а також уміння доглядати не тільки за кімнатними, а й за екзотичними рослинами; по-третє, формується науковий світогляд та бачення щодо різноманіття рослинного світу нашої планети, тим самим розширюється кругозір здобувачів освіти; по-четверте, студенти опановують засадами роботи з літературними джерелами, Інтернет-сайтами природничого спрямування. Такі знання, уміння, навички дозволять майбутнім фахівцям успішно реалізовувати завдання освіти в умовах трансформації, модернізації та інформатизації.

На цьому наша експериментальна робота не завершується. Попереду нові плани та завдання – отримати плоди інших екзотичних рослин, які прикрашають лабораторію живої природи. А сьогодні смакуємо солодкий інжир! Гостинно запрошуємо до екзотичного куточка лабораторії!

 
     
 

 

Корисні посилання
Різне

© Відокремлений структурний підрозділ «Лисичанський педагогічний фаховий коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2012-2021